۳۱ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۳۶

کرمی راد عنوان کرد:

مرصاد تیر خلاصی بر چهره نفاق بود/3 هزار کشته و زخمی مزد منافقان در کمینگاه الهی

مرصاد تیر خلاصی بر چهره نفاق بود/3 هزار کشته و زخمی مزد منافقان در کمینگاه الهی

کرمانشاه ـ خبرگزاری مهر: سردار هشت سال دفاع مقدس گفت: عملیات مرصاد را باید تیر خلاصی به چهره نفاق معنا کرد.

محمد کرمی راد، از سرداران هشت دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: عملیات مرصاد را باید تیر خلاصی به چهره نفاق و تزویر معنا نمود.

این سردار دفاع مقدس با اشاره به اینکه تمامی مقدرات الهی برای رقم خوردن این واقعه تاریخی مهیا بود، گفت: متاسفانه بسیاری از فریب خوردگان و ساده لوحان که در جبهه نفاق و منافقین قرار گرفته بودند، خیال واهی و عبث فتح ایران و تهران را در سر می پروراندند.

کرمی راد با اشاره به اینکه تاریخ نشان داده است که همیشه افراد فریب خورده در دنیا وجود دارند، افزود: زمانی که نیروهای فریب خورده منافقین حرکت خود را به سمت این استان و بعد از آن به سمت شهر کرمانشاه آغاز می کردند، باور نداشتند که در کمین گاه مرصاد چه سرنوشت شومی در انتظارشان است.

این سردار دفاع مقدس بیان داشت: به خوبی به یاد دارم که در ایام هجوم نیروهای منافق از مرزی غربی به استان کرمانشاه، عده ای بسیجی و رزمنده آنها در را دشت "حسن آباد" متوقف کردند و با ایثار و شهادت خود، زمینه یک تقدیر الهی را مهیا کردند.

کرمی راد با اشاره به اینکه 3 گردان از تیپ حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه، تیپ مسلم و یک گردان از ایلام در این عملیات تاریخی به سپاه نفاق تاختند، اظهار داشت: عملیات غرورآفرین مرصاد با رمز "یا علی ابن ابیطالب"، ششم مردادماه سال 67 آغاز شد.

وی بیان داشت: با آزاد شدن اسلام آبادغرب از لوث منافقین، سران فتنه به شسکت قریب الوقوع خود پی بردند و با عملیات "هلی برد" نیروهای خود را از شهر کرند فرار دادند.

کرمی راد با اشاره به اینکه نیروهای منافق در کمتر از 48 ساعت از آغاز عملیات رزمندگان اسلام، قافیه جنگ را به کلی باخته بودند، گفت: تنها دستاورد عملیات مرصاد برای منافقین  3 هزار کشته و زخمی بود.

وی با اشاره به این که موضوع تاسف بار در عملیات غرورآفرین مرصاد، وجود دختران و پسران جوان و فریب خورده در بین نیروهای منافق بوده است، اظهار داشت: متاسفانه به این جوانان تلقین کرده بودند که تهران را به راحتی فتح خواهند کرد و این عاملی شد که مرصاد به قتلگاه این فریب خوردگان و دشمنان ملت و نظام تبدیل شود.

این سردار دفاع مقدس تاکید کرد: عملیات مرصاد نشان داد که ملت و نظام جمهوری اسلامی در هر لحظه و هر جایی اقتدار خود را داشته و خواهد داشت.

کد خبر 2336045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha